Reklamace a vrácení zboží

Chci zboží reklamovat. Jak?

Na naše oblečení poskytujeme nadstandardní záruku 3 roky. Záruka se týká vad výroby či materiálu, nevztahuje se na opotřebování výrobku důsledkem užívání. Reklamaci zasílejte výhradně na adresu naší firmy, nezapomeňte přiložit svou zpáteční adresu a telefonní kontakt na Vás. Reklamaci nám prosím nezasílejte na dobírku, případné vrácení peněz probíhá formou převodu na Váš bankovní účet. Zákonná lhůta na vyřízení reklamace je 30 dnů.

Do reklamačního řízení přijímáme pouze čisté vyprané oblečení, špinavé či propocené oblečení vracíme automaticky zpět odesílateli bez jakéhokoliv zásahu.

Chci doručené zboží vrátit. Jak?

Objednáváte-li jako soukromá osoba (nikoli tedy na IČ), máte v souladu se zákonem č. 367/2000 možnost odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží. Pokud se k tomu rozhodnete, kontaktujte nás prosím pomocí vyplněné NÁVRATKY, kterou jste obdrželi spolu s oblečením. Toto ustanovení zákona však nelze chápat jako možnost bezplatného zapůjčení zboží. Zboží, které budete zasílat zpět na naši adresu (ATEX – spol. s r.o. - Vážného 3, Brno, 621 00), musí být ve stavu, v jakém jste jej převzali při dodávce. Zboží nesmí být žádným způsobem poškozené či jinak znehodnocené a ani nesmí nést žádné známky jeho používání. Ke zboží přiložte doklad o koupi. Vždy prosím použijte balící papír nebo karton, tak aby nemohlo během přepravy dojít k polepení, popsání či jinému znehodnocení původních obalů a poškození zboží. Neposílejte zboží na dobírku, doporučujeme Vám zboží pojistit. Peníze za zboží vám budou vráceny na váš účet po doručení zboží na naši adresu do 15 pracovních dnů.