Nejčastější otázky

Za jak dlouho mi zboží doručíte?

Po obdržení objednávky Vám obratem přijde potvrzovací e-mail. V případě platby převodem Vám nejpozději druhý pracovní den zašleme fakturu s podklady k provedení platby. Zpravidla platí, že je-li zboží skladem, jsme schopni jej dodat do 3 pracovních dnů až k Vám domů.

Jakým způsobem mohu zboží zaplatit?

V současné době nabízíme platbu kartou online, dobírkou při převzetí zboží, platbu předem – převodem na náš účet u ČSOB (na základě faktury zaslané Vám e-mailem) a platbu hotově nebo platební kartou na pobočkách naší firmy v Praze či Brně. Vzhledem k problémům s poskytovatelem jsme dočasně omezili možnost platby kryptoměnami.

Jak je to se zbožím, které není skladem?

Oblečení, které není skladem, průběžně došíváme. Snažíme se každou položku s nulovým množstvím doplnit co nejdříve, zpravidla to však není dříve než za 30 dnů.

Jak se ke mně zboží dostane? A jak se dozvím datum doručení?

Zboží posíláme poštou, prostřednictvím spediční firmy DPD. Zásilka je doručena zpravidla druhý den po odeslání. Pokud je zásilka adresována na soukromou adresu, kontaktuje Vás v den dodání pracovník firmy DPD a dohodne s Vámi čas předání.

Mohu si objednávku převzít osobně?

Oblečení si můžete převzít osobně v sídle naší firmy v Brně Vážného 3 nebo v našich prodejnách Praha, Žitná 3 nebo Jeseník, Rejvízská 84.

Poštovné a balné

Při doručení na adresu kurýrem DPD je poštovné 95 Kč (včetně DPH).
Při doručení do Zásilkovny je poštovné 65 Kč (včetně DPH). 

Dobírkovné je 30 Kč (včetně DPH).
Při nákupu nad 2000 Kč je DOPRAVA ZDARMA.

Balné je u všech zásilek zdarma.

Kolik zaplatím za příplatkové služby?

  • Prodloužení / zkrácení jednoduché (bez zipů) - 250 Kč (vč. DPH)
  • Prodloužení / zkrácení složitější (zipy) - 400 Kč (vč. DPH)
  • Náročné úpravy (kombinézy atd.) - 600 Kč (vč. DPH)
  • Jméno / nápis na oblečení pro triatlon - 280 Kč (vč. DPH)

Chci doručené zboží vrátit. Jak?

Objednáváte-li jako soukromá osoba (nikoli tedy na IČ), máte v souladu se zákonem č. 367/2000 možnost odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží. Pokud se k tomu rozhodnete, kontaktujte nás prosím pomocí vyplněné NÁVRATKY, kterou jste obdrželi spolu s oblečením. Toto ustanovení zákona však nelze chápat jako možnost bezplatného zapůjčení zboží. Zboží, které budete zasílat zpět na naši adresu (ATEX – spol. s r.o. - Vážného 3, Brno, 621 00), musí být ve stavu, v jakém jste jej převzali při dodávce. Zboží nesmí být žádným způsobem poškozené či jinak znehodnocené a ani nesmí nést žádné známky jeho používání. Ke zboží přiložte doklad o koupi. Vždy prosím použijte balící papír nebo karton, tak aby nemohlo během přepravy dojít k polepení, popsání či jinému znehodnocení původních obalů a poškození zboží. Neposílejte zboží na dobírku, doporučujeme Vám zboží pojistit. Peníze za zboží vám budou vráceny na váš účet po doručení zboží na naši adresu do 15 pracovních dnů.

Kdo hradí poštovné při odstoupení od smlouvy, tedy když vracím zboží bez udání důvodu?

Poštovné za zaslání zboží obchodníkovi při odstoupení od smlouvy bez udání důvodu hradí zákazník.

Chci zboží reklamovat. Jak?

Na naše oblečení poskytujeme nadstandardní záruku 3 roky. Záruka se týká vad výroby či materiálu, nevztahuje se na opotřebování výrobku důsledkem užívání. Reklamaci zasílejte výhradně na adresu naší firmy, nezapomeňte přiložit svou zpáteční adresu a telefonní kontakt na Vás. Reklamaci nám prosím nezasílejte na dobírku, případné vrácení peněz probíhá formou převodu na Váš bankovní účet. Zákonná lhůta na vyřízení reklamace je 30 dnů.

Do reklamačního řízení přijímáme pouze čisté vyprané oblečení, špinavé či propocené oblečení vracíme automaticky zpět odesílateli bez jakéhokoliv zásahu.

Vyžaduje oblečení zvláštní péči?

Všechny produkty vyrábíme v České republice z kvalitních vysoce funkčních materiálů, které dodávají výrobkům vynikající užitné vlastnosti. Materiály obsahují jemná mikrovlákna, proto jsou náchylné k oděru či zatržení. Vyvarujte se prosím kontaktu oblečení s ostrými předměty a drsnými povrchy, jako jsou suché zipy, popruhy batohů, ostré hrany, rozepnuté zipy, dřevěné hrubě opracované lavice, zdi a podobně. Ty mohou způsobit nenávratné poškození materiálů a plochých švů. Na mechanické poškození a opotřebení související s běžným užíváním výrobku se reklamace nevztahuje.

Výrobky doporučujeme prát s oblečením podobných barev, otočené naruby, se zapnutými zipy, při teplotě do 30 °C, za použití jemných pracích gelů šetrných k membránovým materiálům, bez obsahu bělidel a výhradně bez aviváže. Oblečení nesušte v sušičce, na radiátorech či na přímém slunci. Ihned po vyprání nechte oděv volně vyvěsit a rovnoměrně vyschnout. Každý výrobek obsahuje všívací etiketu s konkrétními údaji k údržbě.

Dodržíte-li naše rady ke správnému používání, výrobek vám poskytne užitek a komfort po mnoho let.