Reklamace - Prodloužená záruka 5 let

Záruční doba 5 let platí na veškeré produkty ATEX a počítá se od data zakoupení výrobku. Prodlouženou záruku je možné uplatnit na zjevné i skryté vady, které vznikly při výrobě (např. použitím vadného materiálu nebo nesprávným výrobním postupem). Za vadu není možné považovat poškození vlastním zaviněním, které vzniklo v průběhu záruční doby v důsledku opotřebení, nesprávného používání (v rozporu s doporučením) či nesprávného ošetření. Reklamaci je třeba uplatnit bez zbytečného odkladu co nejdříve po zjištění vady. 

Jak postupovat při reklamaci?

Reklamaci vyřídíte vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete níže na stránce.


Reklamované zboží můžete donést na prodejnu v Brně (Vážného 3, 621 00 Brno) nebo je pošlete na adresu firmy ATEX (Vážného 3, 621 00 Brno). Při odeslání reklamované zboží řádně zabalte, aby nedošlo k jeho poškození, a nezapomeňte přiložit svoji zpáteční adresu a telefonní kontakt (pro případné ujasnění detailů).


Neposílejte prosím reklamaci na dobírku - případné vrácení peněz provedeme formou převodu na Váš bankovní účet. Vaše reklamace bude vyřízena do 30 dnů od doručení na naši adresu a o vyřízení Vás budeme informovat telefonicky či e-mailem.


Produkty pro reklamaci musí být dodány kompletní (jak byly převzaty od prodávajícího), musí být čisté (nebo vyprané) a suché. Reklamaci špinavého či propoceného oblečení jsme oprávnění odmítnout a vracíme je odesílateli zpět bez jakéhokoliv zásahu.


Pokud máte nějaké dotazy, volejte na tel. 730 515 965 (ve všední dny od 8 do 15 hodin) nebo pište na e-mail [email protected].